Deluxe Music er specialiseret i at promovere musikudgivelser, events og koncerter, og skræddersyr et promotionforløb som målrettet vil gå efter medier der er relevante for den enkelte klient.
Vi har bl.a. en løbende dialog med:
- TV (DR og TV2 og Regionale kanaler)
- Radio ( P4, P6, P5 , P3 og kommercielle kanaler)
- Trykte Medier ( Landsdækkende – og lokale dagblade, livstilmagasiner og musikblade)
- Webmedier ( Gaffa, Soundvenue, BT, EB, DR mfl.)
- Blogs og Webzines ( SIDE 33, GF Rock, Bands of Tomorrow, Calles Rock Corner mfl. )
Af tidligere samarbejdspartnere, arbejdsgivere og promotionklienter kan bl.a. nævnes: CPH:DOX, Carl Prisen ( Musikforlæggerne i Danmark og KODA) , Dansk Musiker Forbund , World Music Denmark, Target Records, Nordic Noise Festival, Halmtorvet 9 og et væld af kunstnere: Alberte, Morten Remar, Anne Dorte Michelsen, Electric Guitars, Freddy And The Phantoms, Mike Tramp, Billy Cross, The Beatophonics, Den Syvende Søn, Coco Moon, Sorte Fugle, Mattias Hundebøll, Tue Track, Sorte Fugle, Walther, Den Danske Spillemandsplade, Mads Toghøj, Bite The Bullet, The Grenadines, Laurits Emanuel, Lucer, Xtra Naan, Dobbeltsyn, Fried Okra Band, Merigold, KD Karma, Laursen, Amager Bio, Kulturværftet Helsingør, Aslan (IRL), Light Of Day Denmark, Kun For Forrykte Festival og mange flere…
Referencer
Testimonials:
“På Carl Prisen 2020 holdt Frederik Schnoor tovene ift. pressen, på bedste vis. Han sikrede at såvel nominerede som pressen fik bedst mulige arbejdsvilkår, og vi fik en stærk profilering i pressen og på sociale medier.”
– Ole Dreyer ( Næstformand i KODA og formand for Musikforlæggerne i Danmark )
“I have had the pleasure of working with Frederik for 6 month at the nonprofit music organisation World Music Denmark. Frederik has a fine network within the danish press and a broad knowledge of the music industry.”
– Loa Opstrup ( WMD)
Frederik is competent and good at solving problems and delievering on time. During his time at The Danish Musicians Union he had his own little independent project with establishing a Facebook based group for internal communication. It went well.
– Morten Fischer ( DMF)